diumenge, 23 d’abril del 2017

BALANDRA, DE LA COL·LECCIÓ "CLÀSSICS DEL SERRALLO"

Establiment: Xavi Veciana Balandra
43004 Tarragona, El Serrallo
Carrer d'Espinarch, 18
Tfn 977 22 12 38
Preu orientatiu: 30€

Balandra

Cuina marinera, mediterrània, especial arrossos i peixos. Diferents menús, bona atenció. La ressenya explica per què són un 2,6 estrelles Pepa Pink.


LOCAL
Accés:
Discapacitats
Aparcament:
Fàcil
Espai:
Mitjà (50p)
Terrassa
Penja-robes
Distribució:
Ampla
Il·luminació:
Bona
Mobiliari:
Cadires
Trona bebè
Neteja serveis:
Bona
Assecador de mans:
Paper
Canviador:
No
Extres:
No
PERSONAL
CARTA
Vestuari:
Uniforme
Amabilitat:
Eficàcia:
Presentació:
Clàssica

Vins i caves:
De la Terra
D'altres terres
Altres:

IDIOMES
Català
Castellà




En aquest restaurant havíem vingut a fer la tapa en un parell d'edicions del Tarragona de Tapes i ens va agradar com ho tenien organitzat. És un lloc d'aquells que teníem pendents de visitar al Serrallo així que quan vam veure que estava al llistat de restaurants d'una caixa regal de "DakotaBOX" vam trucar per reservar. Després de gestionar la reserva segons instruccions del restaurant, amb enviament de correu electrònic amb els requeriments sol·licitats, vam arribar al restaurant i ens vam portar fins a la planta superior, al costat d'una taula ocupada per dues parelles i una altra preparada per un grup d'una vintena de persones, amb cadireta de nens i tot. Em va fer una mica de por estar al costat d'una taula tan grossa i no a l'altre punta de la sala però el que em va resultar més curiós és que la nostra taula era l'única que tenia cadires de braços de vímet, la resta tenien unes cadires de fusta i entapissades més d'acord amb la resta de la decoració del local.
Tot seguit i amb molta simpatia ens vam explicar que el val que portàvem inclouia tres entrants, un arròs a escollir entre negre o mariner, postres, vi, agua i pa. Doncs bé, el menú de l'arròs que mostren a la seva web per 25€ (feu clic aquí per veure menú arròs), amb l'oferta de la caixa DakotaBox serien 59,90€ per a dues persones. Podeu veure la ganga fent clic aquí, (però la descripció del menú és orientativa, l'arròs de llamàntol no entrava en l'oferta i el vi tampoc va coincidir).
Vam decidir el color del vi i arribà a taula el Clamor 2016. D.O. costers del Segre amb una ampolla d'aigua i comencem els entrants. Veure l'oli de Siurana a la taula em va agradar força.
Carpaccio de bacallà. I no hi ha cosa que més m'emprenyi quan m'adono que em donen una cosa per una altra. Clar que si no m'adono i m'ho empasso sóc molt feliç. Un bacallà fumat NO és un carpaccio. Els carpaccios són crus o marinats, i amb un amaniment per sobre, NO FUMATS.
Pop a la brasa. Un plat bastant decebedor. El pop no estava el tendre que s'espera i les carxofes en conserva i fredes de la nevera no eren el millor acompanyament.
Calamars a la romana. Correctes, com acostumen a ser, arrebossats i sense excés d'oli.
Passem al plat
principal, i com ja he dit, això del arròs amb llamàntol només és a la descripció del DakotaBOX, al restaurant els arrosos que podíem escollir era mariner o negre. Vam decidir l'arròs negre i he de dir que estava molt bo, amb les seves carxofes naturals. Llavors és quan em pregunto, si en tenien, perquè afegir al plat del pop carxofes en conserva, i fredes? L'arròs també portava algun calamarset i les gambes. Molt bon arròs i en quantitat suficient.
Per postres vam prendre un pastís de xocolata pel Santi i un suc de mango deliciós per a mi.
El compte, doncs 30€ per cap amb el "regal-BOX". Aquestes ofertes i caixes de regal no sempre són el que semblen, segurament és millor adreçar-te al restaurant i agafar el val regal directament amb ells.

L'atenció va ser molt atenta en tot moment, ens vam sentir a gust dins del local, llevat de tenir cadires diferents a la resta 😝 i que no va haver canvi de coberts, l'arròs estava molt bo però els entrants i el preu no em vam agradar tant. Tot això fa que la mitjana es quedi en 2,57 estrelles Pepa Pink.

2 comentaris:

  1. Ostres..... jo em trobo que em posen al costat d'una taula d'una vintena de persones, amb cadireta de nens i ja torno a sortir del restaurant...

    I lo de les caixetes de regal, ja fa temps que després d'una mala experiència, no en vull ni sentir parlar...

    Que negatiu estic avui..... :) :) :)

    Salut!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també estava espantada però vam tenir sort i la taula es va omplir quan ja estàvem pel mig plat d'arròs.
      Ho de les caixes regal no hi puc fer res... Els amics m'ho regalen i jo ho agraeixo. Les experiències que hem tingut amb les caixes no han estat com s'anuncien però sempre ho hem passat bé. :-) Siempre positivo!!!! (encara en queden dos caixetes del meu cumple)

      Salut!! i bona Diada!

      Elimina